Dotazy nejen k webhostingu
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Použijte formulář a zašlete nám Váš dotaz přímo!
Jak si u Vašich služeb webhostingu nastavím poštovní účet Outlook Express?

- Jak je na obrázku znázorněno je potřeba nejprve zavést nový poštovní účet. K zřízení účtu se dostanete přes odkaz nástroje/účty.

- V zobrazeném formuláři účtů přidejte nový poštovní účet.
- Zobrazí se Vám formulář pro přidání jména, které se zobrazí příjemci při obdržení Vašeho e-mailu "Zobrazované jméno", zde doplnte např. Vašefirma - jméno a příjmení.
- Dalším krokem je zadání "e-mailová adresa", tak jak se zobrazí příjemci, např. info@vasedomena.cz

- Na tomto formuláři nastavíte adresy serverů příchozí a odchozí pošty.
- Pro příchozí poštu můžete zadat adresu pop3.vasedomena.cz nebo mail.tojeono.cz .
Druhá možnost "mail.tojeono.cz je výhodnější neboť k této adrese je vystaven certifikát a umožňuje šifrované přijímání e-mailů. - Jako server odchozí pošty použijete název serveru poskytovatele Vašeho připojení k Internetu (smtp.volny.cz, smtp.tele2.cz, ...)
Pokud máte objednanou službu SMTP/SMTPS můžete použít také šifrované odesílání pošty. Je potřeba nastavit adresa serveru odchozí pošty mail.tojeono.cz.
Stejné nastavení smtp servreru je i pro nešiftované odesílání pošty.

- Do pole "Název účtu" zadejte úplnou adresu účtu, který nastavujete. Například info@vasedomena.cz.
- Do pole "Heslo" zadáte heslo nastavené pro tento účet.
- V tuto chvíli je poštovní účet funkční a připraven pro příjem pošty ze serveru WEBMADE.